wtorek, 23 października 2012

Belladonna - Efemera. by Anne Bishop

Ocena: 5/6
Autor: Anne Bishop
Wydawnictwo: Initium

Muszę przyznać, że jak na książkę pani B. ta jest naprawdę dość słaba. Jasne są tutaj wszystkie te postacie, które zdążyliśmy polubić w części pierwszej ale jakoś tak ciężko mi się tą część czytało.... może to za sprawą Michaela który pojawia się w tej części. Nie mogę się do niego jakoś przekonać. No i to co łączyło Sebastiana i Lynneę było jakieś takie bardziej ekscytujące i mam wrażenie, że autorka parując moją ulubioną i mroczną Belladonnę z nim właśnie trochę jakby sprawiło, że mniej ją lubię. A do tego żaden inny krajobraz nie jest tak barwny jak Gniazdo Rozpusty i trochę mi tych barw w tej części brakuje. 

Nie ma to tamto co by się nie działo z niecierpliwością czekam na kolejną książkę pani B i mam nadzieję, że doczekam się nie tylko Mostu snów z Lee w roli głównej ale i kolejnej części Czarnych Kamieni. 

Have a nice day you all. 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz