wtorek, 13 listopada 2012

Po drugie dla kasy by Janet Evanovich

Tytuł: Po drugie dla kasy
Autor: Janet Evanovich
Wydawnictwo : Fabryka słów
Ocena: 6/6

Muszę przyznać, że nie po raz pierwszy spotykam się z panią Evanovich i jej bohaterką Stephanie Plum. Do tej pory czytałam jej książki w języku angielskim i bardzo tą bohaterkę polubiłam i nigdy się z nią nie nudziłam a że książki obcojęzyczne są w naszym kraju naprawdę drogie to bardzo ucieszyłam się, że historie o Staphanie będą się ukazywać i w moim ojczystym języku. Bardzo podoba mi się projekt okładek a i tłumaczeniu nie mogę nic zarzucić gdyż porównywałam obie wersje.

Historia jak zwykle w przypadku Stephanie zaczyna się, kiedy prosta z pozoru sprawa dostarczenia niby nieszkodliwej osoby na policję, w celu ustalenia nowej daty rozprawy okazuje się znacznie bardziej skomplikowana niżby to sobie główna bohaterka życzyła. No i oczywiście moja ulubiona bohaterka babcia Mazurowa... przeurocza osoba, której hobby jest odwiedzanie domów pogrzebowych. Chciałabym w jej wieku być taka  żywiołowa. No i oczywiście nie może zabraknąć Komandosa i Morellego, którzy ciągle są gdzieś w pobliżu Stephanie.

Tą książkę mogę polecić każdemu, kto nie ma co robić z czasem wolnym i szuka lektury która oderwie go od nudnej rzeczywistości. Ze Stephanie na pewno nie będziecie się nudzili. 

Uciekam czytać dalej. Take care. 

3 komentarze:

  1. I have just read 'one for the money' due to the upcoming movie and it was fine but the movie was crap. So anothe book on my to read list on Goodreads.com take care too on themargine...why are't you using Goodreads yourself?

    OdpowiedzUsuń