poniedziałek, 25 czerwca 2012

"Mechaniczny Książe" - Cassandra Clare

Ostatnio przeczytałam książkę bądź jak kto woli w końcu udało mi się ją skończyć ;).... czasami tak mam, że zacznę coś czytać, potem odłożę a jeszcze później wrócę do danej pozycji i skończę ją czytać z zapartym tchem zawalając kolejną noc.... tak było i z tą...
Autor: Cassandra Clare
Tytuł: Mechaniczny Książę
Wydawnictwo: MAG
Liczba stron: 494
Ocena: 5/6
To nie pierwsza i zapewne nie ostatnia książka Pani Clare którą przeczytałam. Choć za każdym razem kiedy sięgam po kolejną część cyklu wydaje mi się że już niczym mnie ta Pani nie zaskoczy okazuje się, że jestem w błędzie....  Każdą kolejną część cyklu pochłaniam niesamowicie szybko..... bardzo przypadła mi do gustu historia Nocnych Łowców. Najlepsze w tej książce są postacie które łączą w całość oba cykle o nocnych łowcach Diabelskie Maszyny i Dary Anioła... Chyba najbardziej przypadła ni do gustu postać pewnego czarodzieja który pojawia się w każdej z książek... sama nie wiem dlaczego ale mam do niego słabość. Czekam z niecierpliwością na kolejne części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz