wtorek, 26 czerwca 2012

Dziewiąty Mag by A.R. Reystone

Autor: A.R.Reystone
Tytuł: Dziewiąty Mag
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Liczba stron: 543
Ocena: 6/6


W tej książce zakocha się każdy kto kocha smoki i dobrą lekturę. Dziewiąty Mag jest pierwszą częścią trylogii o smokach, weterynarii, świecie równoległym, miłości, przyjaźni i poświęceniu. Po raz pierwszy czytałam tą książkę wydaną przez wydawnictwo RedHorse nie doczekałam się jednak jej kontynuacji. Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że książka zostanie jednak wydana w całości przez inne wydawnictwo. Drugi tom na który czekam z utęsknieniem planowany jest na wrzesień tego roku, zaś zakończenie serii planowane jest na wiosnę 2013 roku. Pozostaje mi tylko mieć cierpliwość i nadzieję, że tym razem zostanie ona wydana do końca. 
       Nie będę tutaj opisywać dokładnie całej fabuły, żeby nie zepsuć Wam zabawy jeśli jeszcze nie czytaliście tej pozycji. Z grubsza chodzi o to, że lekarz weterynarii Ariel zostaje poproszona o pomoc przy dość nietypowych zwierzętach - smokach. Żeby im pomóc Ariel musi przenieść się do świata równoległego w którym żyją istoty znane nam tylko z bajek, mitów i legend i odnaleźć przyczynę pogarszającego się zdrowia smoków.
      Na plus zmieniła się również szata graficzna książki pierwsze wydanie było dość mroczne, utrzymane w ciemnych barwach a Nasza Księgarnia proponuje nam coś na kształt leksykonu z trzema różnymi smokami na okładce. 
     No to ja zmykam czytać dalej... trzymajcie się cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz