środa, 25 lipca 2012

Piosenki dla Pauli by Blue Jeans

Autor: Blue Jeans
Tytuł: Piosenki dla Pauli
Wydawnictwo: Jaguar
Ocena: 4/6

Książka kupiona zupełnie przez przypadek w ramach wakacyjnego polowania na tytuły lekkie i przyjemne do przeczytania na plaży w Chorwacji. Książka nie powiem nawet dość ciekawa, napisana naprawdę sympatycznie. Opowiada historię Pauli - szesnastolatki, która przeżywa swoją pierwszą prawdziwą miłość. Dzięki dziwnym zbiegom okoliczności zostaje ona uwikłana w miłosny trójkąt pomiędzy sympatycznym, błękitnookim saksofonistą Aleksem, a dziennikarzem Angelem. Oboje są dużo starsi od głównej bohaterki. Ja osobiście pokochałam Aleksa, jego sposób patrzenia na świat i to w jaki sposób rozwija się w nim miłość do Pauli i jednocześnie bardzo nie potrafiłam się przekonać do Angela, który zaczyna od spóźnienia na pierwszą randkę a potem jest jeszcze gorzej.... Nie będę się tutaj rozpisywać na temat fabuły.

Co mi się w książce nie podoba? Ano to, że jest ona pierwszą częścią z wielu. No naprawdę czy już nikt nie potrafi napisać jednoczęściowej książki? Gdzie nie spojrzeć na półce w księgarni wala się jakaś trylogia lub początek serii.. Jasne... są serie, które są rewelacyjne ale niestety nie wszystkie takie są a szlag mnie trafia jak muszę kupić drugą i trzecią część bo słaba książka kończy się prawie w połowie zdania. Dobra dość użalania się... trudno... Trzeba czekać cierpliwie... chętnie przeczytam kolejną część perypetii Pauli ale nie będzie to książka do której będę regularnie wracać. 

To już tyle na dziś, życzę Wam udanych wakacji i wielu dobrych książek... :)

2 komentarze:

  1. Lekka, wakacyjna książka, pewnie ze szczęśliwym zakończeniem, czyli coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń